reklama

Siedmy mesiac

Doktorka povedala, ze tenis mozem hrat az do porodu. Tak hravame. Ja vzdy vyhram, aj ked potajme viem, ze nie kvoli mojmu talentu, ale kvoli tomu, ze hrame dva na jedneho. Predsa len, styri nohy nabezia viac ako dve. Lenze mojmu “spoluhracovi” sa asi nechce utekat do kutov, tak sa na tie rohove slamy kasle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
(zdroj: www.pregnancycheck.com)

Citim sa zdravo a plna sily. No fakt. Sice len obden, ale aspon ten prvy (aktivny) den nepresedim doma na gauci ako ten druhy (pasivny). Dnes rano som zistila, ze Maxo nechce chodit do roboty, nejako protestoval aj spolu s crevami, tak sme chvilu debatovali, ci ideme domov, ale nakoniec som ho ukecala a zostali sme. Nie zeby sme tu dnes nieco mimoriadne robili. Ale urcite sa mu viac paci na slnku, ako v piatok, ked sme plavali s slnili sme sa, az kym nenastalo mierne “priskvrcanie” na bruchu, ktore sme neskor schladili v bazene. V bazene sa mu paci, no komu by sa nepacilo, ked plava v dvoch vrstvach vody? Tak sme si trochu zaplavali. Aj v kine sa mu paci, uplne sa tesil, ked sme vcera pozerali Ghost Rider-a.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uz ma zacinaju stvat tie reci od kolegov typu : « uz zacinas byt velkaaaaa », tak som im minule povedala, ze nie velka, ale krasna… chlapi sa nikdy nenaucia, co zene nesmu za ziadnych okolnosti povedat, hovada.  

Minule sme boli na prehliadke a doktorka ma potesila, ze konecne som sa zbavila tej 500-gramovej nadvahy co som nabrala v tretom mesiaci. Uplne mi odlahlo, ze nezomriem predcasne na morbidnu obezitu. V podstate to bola prva pozitivna navsteva, odkedy k nej chodim. Necakala som hodinu v prazdnej cakarni, ani som sa nevyzliekala u cudzieho lekara, ked tej mojej niekto zobral ultrazvuk. A napadlo ma, ze pre gynekologov/-icky to musi byt celkom zabavne sledovat, ako v prebehu neceleho roku k nim prichadzaju najskor normalne postavy a postupom casu sa menia na melony. A porodnici, ti to maju asi najzabavnejsie, ked prijmu bublinu a prepustia z nej polovicu po tyzdni. Mozno sucastou zdravotnej karty by malo byt portfolio « pred a po », nieco ako motivacia alebo dokaz, ze naozaj sme boli melony a aha, teraz uz nie sme. Alebo ako povzbudenie po porode, ze ked uz nic ine (teda okrem noveho cloviecika, to je jasne), tak sme aspon schudli dobrych 7 kilov « jednou ranou ». 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Este musim zorganizovat turu nemocnice, ved ani neviem, kam poriadne prist, kedze moje kontroly su na klinike, a hlavne nech aj manzel vidi, co sa kde deje, aby sa mi potom nestratil, lebo to je jeho specialita.

Vanda Turcerova

Vanda Turcerova

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

3/4 inteligencia + 1/4 stupidita Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPrihody dubajskeUvahyHAHAHASúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu