reklama

Odkedy som mamou

Neponahlam sa. Ako predtym. Vychutnavam si kazdu chvilu s nim, pretoze moj drobec neuveritelne rychlo rastie a objavuje nove veci, pohyby, povrchy, chute. Kazdym novym zistenim sa stava samostanejsim a smelejsim ochutnat este viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Rastiem. Srdcom. A ked si myslim, ze uz ho viac hadam ani milovat nemozem, vystruha grimasu alebo vystrie rucku a ja zistim, ze predsa je to mozne.

Ucim sa. Respektive nachadzam stratene. To, co som davno zabudla a mozno ani nevedela, ze viem. Detske riekanky, Moj Macik, pesnicky, vyhravacky, pocitacky. Stale dookola ich omielam a vobec nam to nevadi.

Zistujem. Ze rodicia su najlepsi stari rodicia na svete. Aj ked som si to nevedela predstavit, aki budu, ale uz viem, ze su skveli. Stary otec hra na gitare. Stara mama spieva Medvedku Daj Labku. A ja som taka hanblivo rozcitlivena a dufam, ze rad o mnoho rokov budem aj ja taka spravna babi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nestresujem. Ani seba, ani okolie. Nemam dovod, pretoze vsetko momentalne nevyriesitelne sa eventualne nejako vyriesi a

Smutniem. Pomalicky ale isto. Pretoze kazdym dnom sa meni, a ja uz nikdy neuvidim ten uzasnuty vyraz tvare, ked si prvy krat chytil hracku, ten usmev, ked ho rano nachytam na opacnom konci postele, ten smiech pri zisteni, ze voda vo vani clupka, ked capne dlanou.  

Deti. Hovori sa, ze tak malo staci k detskej radosti. Ono by to skor malo byt “tak malo staci k ludskej radosti”.

usmev
usmev 
este jeden
este jeden 
Vanda Turcerova

Vanda Turcerova

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

3/4 inteligencia + 1/4 stupidita Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPrihody dubajskeUvahyHAHAHASúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu